Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 29 mai 06, 23:15
Endret: 29 mai 06, 23:17
Tok turen til Fredrikstad idag (fra Oslo) for å se denne kampen. Hadde på følelsen at det ville komme noe godt ut av det :-). Kampen startet og skylaget sprakk. Solen skinte og målene rant inn (begge veier). Dette var virkelig underholdning.  Synd ikke flere enn de drøye 6000 tok turen til stadion. (det ble jo delt ut 2000 røde fotballer, så hver tredje tilskuer fikk med seg en ball hjem. Også jeg :-) 
Selvfølgelig burde vi ikke hatt tre baklengs, men vi får glede oss over tre poeng og målfest i dag.
De nybakte pappaene Ramberg og Berthelsen var under par idag, men pytt pytt. Blir nok mange våkenetter på dem nå for tiden, så de er unnskyldt i dag. Brenne var heller ikke på topp. virket litt uinspirert. PAC vår som vanlig dyktig bakover, men bruker for lang tid fremover og er nølende før avlevering. Sørlie burde tatt de to første målene, men får dele skylden på det andre med forsvaret. 
Super-Ray er tilbake. En fryd å se ham i dag. Han fortjente virkelig de to kassene cola han fikk som banens beste. (Håper han bytter dem i Bonaqua ). Tarik jobbet bra og får mange sjanser. Snart så setter han dem. Men er en konstant trussel.
West slet de minuttene han var utpå. Får håpe han blir skikkelig restituert før han slipper utpå igjen. Toth; endelig løsnet det for ham. Eller : det løsnet på nytt. Trodde han stod bak to mål, men viste seg å bare være ett. Men han forstyrret vel Årst såpass mye at han kan ta litt av æren for mål nr 2.
Moro å være på stadion. Men neste uke er det bortekamp mot Odd. Da er det vel tilbake til hverdagen igjen. Men jeg suger på denne karamellen en stund til.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f