Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 mai 06, 22:54
Endret: 29 mai 06, 23:15
Opprinnelig postet av oleberg


Hadde vært gull å tatt ferie på 3 plass



Nei, det hadde vært bronse det..... hehe  fra spøk til revolver...

Kampen idag, merkelig kamp egentlig, to selvmål, (selvom toth krediterer seg selv på 2-1 scoringen hehe) Synes laget spilte bra idag, ihvertfall ofensivt, trygge sentralt bak også, men litt unøyaktige på back plassene idag, sørli skulle vel ihvertfall tatt 2-2 målet..?? Hans Erik var vel egentlig den største skuffelsen idag, selvom han leverte en godkjent kamp, så kan han mer en det han viste idag... Kvisvik var god idag, meget god, to flotte mål også, deilig! Han er på gang, måtte det bare vare!

Toth gjør igjen en knall kamp, sterk som en okse i kroppen, og god med beina, scorer etter min mening kampens flotteste mål der han demper ballen på låret og vrir seg inn mot mål og på volley skyter utagbart over keeper og inn i mål, flott!

Tarik, stakkars gutt! Nå må det sanrt løsne for han, jeg håper det løsner for han mot odd, men hankan godt score ett par tre mål hjemme mot lyn etter ferien også... hehe

alt i alt en bra kamp fra FFK, slipper inn ihvertfall to billige mål, (kanskje alle tre) men pytt pytt, 3 poeng er det viktigste!



EDIT: Hva er det egentlig bjørkøy gjør på siste målet til tromsø?? går ned for å heade når ballen er i ankel høyde..... hehe, ser veldi dumt ut når en ser reprisa.....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f