Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 27 mai 06, 11:07
Når jeg ser litt fremover så skjønner jeg ikke hvorfor skal det vare problem med slike grupper... Jeg håper innmari at vi for større plass på den nye stadion og da synes jeg at dette kan slå kun positivt med slike grupper . Hvor mange ganger har vi hørt at det er flere folk der ute som har lyst til å støtte FFK med sang men kommer ikke inn på PH feltet fordi feltet er overfylt. Nå har vi 10-15 kamper igjen så gutta kan vise hva de mener og er tar jeg ikke feil så blir det sikkert flere som melder seg sammen med dem... Hvorfor ? Jo jeg har ikke noe imot en gjeng som heller vil stå og synge uansett resultatet og som setter mer pris på gutta enn på resultat tavla f. eks... det er det jeg har savnet på PH feltet... Gløden som er der uansett hvordan det går. Klart det at det er en god del som gjør det per i dag men det hjelper ikke når halvparten ikke gjør det. Derfor ser jeg ikke problem i det heletatt at gutta får sit eget krok (som jeg tipper blir bare større og større) på PH feltet og kjører sitt løp med sang og støtte. Blir feltet så stor som det sies på den nye stadion da ser jeg ikke noe problem med å ha eget del for Ultras gjengen og eget del for barn og andre som er ikke så villig for å synge. 
Synes det er greit å dele litt på ting og tang. Jeg har oppfattet slikt at når en melder seg inn i PH at en gjlr det for å støtte laget og for å vare supporter som synger og lager liv. Men det ser ut som om det er faktisk en god del som egenlig er medlemer kun for bra plass, fordi det er kult å være medlem og mye annet... Se bare Hamar kampen f. eks... Det for jeg tilbakemelding at det er ikke alle som står sammen med PH der for å synge .... Hm, har du PH jakke på deg så tror i hvertfall jeg at du er der for å synge... Derfor er det kanskje greit å ha en undergruppe som man vet er der akkurat for å synge ... Ingen , absolutt ingen hadde noe kommentarer når snabbus begynte med sanggruppe trådet men det var fordi navnet var "sanggruppe" og her er det Ultras .... vet ikke ... det er min mening så .... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340