Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Mapple

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1

Lagt til: 27 mai 06, 08:48
Syns jeg kjenner meg igjen fra tiden vi startet opp i fjor sommer, jaggu var det ikke lett. Vi brukte enormtmye (og ennå er vi ikke ferdige) energi på å forklare ting og tang til missfostere som mente de hadde enerett på supporterkultur og hvordan denne skulle føres. Kan bare tenke meg hvordan det er hos dere som tross alt ikke har den grad av supporterkultur som Klanen har hatt siden 80-tallet. 
Vær forberedt på uttalige beskyldninger, diskusjoner, fotfølgelse av politiet hvor enn dere beveger dere, og ikke minst vær forberedt på å bli uglesett fra deres egne til enhver tid. På alle punkter gjelder det å være flest mulig for rett og slett å gi faen i alt og alle :)
Selv har jeg ingen tro på noe Ultras-bevegelse her til lands - til det er mentaliteten manglende (det holder å lese denne - og lignende tråder). Vi i UE har bevisst unngått å bruke Ultras - ordet da vi prøver å skape noe særeget.

Tror jeg har med meg hele UE når jeg ønsker dere lykke til i det videre arbeid.

UE - Mostar Crew

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340