Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TelegramSam

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 mai 06
Innlegg: 7

Lagt til: 26 mai 06, 21:17
Opprinnelig postet av FFK Forever
Opprinnelig postet av TelegramSam
Må si jeg er imponert over nivået på svaret her. Like motiverende som å få brølt "Syng da for faen" etterfulgt av fråde. Trangsynt? Mulig. For min egen del har Plankehaugen bidratt til å gjøre FFKs kamper positive  når spillet i seg sjøl ikke varmer. Min trangsynthet dreier seg om en kjærlighet og troskap til Haugen, og er det noe Haugen trenger er det folk som er villig til å dra lasset sammen med mange andre. . Ære være alle tiltak som skaper positiv atmosfære på stadion, men å stå i Haugen under eget banner er bare for dumt.



Helt riktig. Jeg tipper du er en av de som står og holder kjeft på ph feltet!
Håper du forstår at Ph feltet er for syngende supportere??!

Det er nettopp folk som deg som lager dårlig stemning, med uvitenhet om supporterkultur!
Og hva i all verden er dumt med og stå med eget banner??
Synes det er postivt å samle den harde kjernen slik at de kan dra med seg resten!


Interessant dette, hvor mye man kan hisse seg opp over et innlegg, og trekke en del slutninger deretter.
Gjennom en liten meningsutveksling har du kommet med følgende påstander:
1. Jeg er trangsynt
2. Jeg holder kjeft på kamp.
3. Jeg forstår ikke o-feltet er for syngende supportere
4. Jeg lager dårlig stemning på tribunen.
5. Jeg er uvitende om supporterkultur.

Tror jeg avslutter meningsutvekslingene med dette, for dette fører ingen steder.
"Der alle tenker likt, tenker ingen meget"

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340