Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 mai 06, 20:54
Synes det er merkelig hvordan folk kan henge seg opp i dette, men lar være å ta opp det faktum at noen har startet en kristen "utbrytergruppe" som også opererer på Plankehaugen-feltet. Her er det snakk om en ekskluderende fraksjon innenfor Plankehaugen hvor religion blandes inn i supporterklubben og dermed fotballklubben på en måte som veldig mange er lite komfortable med. For meg er det hvert fall langt mer problematisk enn denne Ultra-gruppen som tross alt bare ønsker å samle en kjerne av supportere som ønsker litt mer liv, både verbalt og visuelt. Uten at man trenger å ha noe kristent livssyn for å være med.

Og har ikke de fleste store supporterklubber i Norge allerede hatt slike Ultras-grupperinger? Og har det vært mange uheldige episoder, eller stort sett et positivt bidrag? Jeg har inntrykk av det siste. Virker som noen forsøker å gjøre et stort nummer ut av noe som bare er et positivt initiativ.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340