Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 nov 03, 11:09
Eh? Makan! For en holdning det etter hvert begynner å bli blant ffk-supportere! Hvor mange midtstoppere tror dere egentlig er ledige på markedet av Trondsens kaliber? Og samtidig vil spille for oss? Andre har satt Gashi, Enerly osv som førsteprioritet, men ærlig talt: Det bør Trondsen være!

Det er faktisk ikke bare å hente og hente og hente og hente gode spillere. Trondsen er en av spillerne våre som holder høyt eliteserienivå, og da kan man ikke bare si at det "antageligvis kommer inn en som er minimum på samme stadiet om ikke bedre".

FFK er en nyopprykket tippeligaklubb, og ikke er vi en spesielt rik klubb heller! Jeg har ikke hørt om en eneste ny storsponsor som har gått inn med kapital i klubben, og alikevel mener folk at det bare er å hente Norges beste spillere! Terje Høili kan spytte inn noen kroner, men han kan ikke drive klubben alene - i alle fall ikke på det nivået noen supportere vil ha det til.

Hvis vi hele tiden skal blåse i spillere som har gjort en god jobb for klubben, så kommer FFK etter hvert til å bli uinteressant for spillere. Hvem vil vel komme til klubben som bare bruker og kaster spillere?

Nei, sett alle midler inn for å hente Trondsen, så kan eventuelle andre forsterkninger komme i andre rekke. Vi trenger gode spillere, og når de at på til er så sympatiske som Trondsen, ja, da er det ingen ting å vente på.

Når dette er sagt tror jeg fortsatt at Trondsen blir å se i klubben til året.

La FFK bli klubben som satser! Men satsningen må ikke gå utover lojale og dyktige spillere Tor Trondsen.


"Trondsen reiser ALDRI hjem"

"Æ e itj trønder lenger. Æ e Østfolding."

"Harry Hansen - Æ glær mæ te å skriv 5årskontrakt"

"Til året banker vi RBK - med mæ på laget"

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340