Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

robban

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 aug 04
Innlegg: 2

Lagt til: 26 mai 06, 13:39
Har lest tråden og avisinnlegget og har bare en ting å si: Makan til PISS preik har jeg aldri vært borti. For klanens del har det vært undergruperinger så lenge vi har hatt nok medlemmer til å i det hele tatt lage gruperinger . Ultras fenomenet har eksistert i en rekke norske klubber som stabæk, lyn, Enga, brann, Lsk, Rbk og Odd, og dette i årevis. Generelt sett er det  aldri noe bråk med disse. Når bråket først skjer er det heller drita fulle "bønder", enn organiserte gruperinger(som fkatisk bryr seg om klubben). At dere i det hele tatt drar inn casuals fenomenet i en debatt om Ultras viser bare deres manglende viten om norsk supporter kultur. Og sist men ikke minst: Den dagen Nff skal få bestemme hva jeg skal si, og hvilken klær jeg skal bruke for å sitte på en norsk stadio, den dagen gir jeg fotballen fingern. Forøvrig: denne debatten har rast på de fleste fora den siste tiden. Dette forumet er det eneste forumet der majoriteten ikke har ønsket en ultras grupering velkommen. Se på Kfl angående UFC. Det står de 110% bak sine nye medlemmer og det til tross for at gruperingen består av enkelte "med caps"..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f