Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

SF-Lars

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mai 06
Innlegg: 18

Lagt til: 26 mai 06, 05:43
Opprinnelig postet av Asgeir


Det er ikke på innsatsen vi taper kampene, men det er på grunn av bortebane. Har du hørt sånn vrøvl. Sett sammen dette her så er jeg enig med deg. Det er på grunn av innsatsen at vi taper bortekampene. Fortsetter vi i samme bane så skal jeg love deg nedrykk de luxe. Jeg ser at mange skryter av innsatsen mot Sandefjord, nja, jeg vil ikke si vi var så veldig imponerende jeg da.


Helt uenig. Innsatsen til FFK gutta var bra, det var avslutningene og det siste leddet dere fikk problemer med. Jeg ser hvor du kommer fra, dog, og man kan stille spørsmålstegn ved oppmerksomheten bakover i perioden da målene kom, men både før og etter spilte dere bra.

Vi tapte svært ufortjent mot Viking helga før, nå vant vi noe ufortjent (uavgjort tror jeg hadde vært et OK resultat), og det hele jevner seg ut gjennom sesongen. Fortsett som dere har gjort, og dere får en masse poeng mot bånnlaga (Tromsø, Kamma, Start, Lyn og Viking). Vi har spilt mot alle unntatt Start, og ingen av dem har imponert i det hele tatt.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340