Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

hhem

Knøttespiller
Ble medlem: 08 mai 06
Innlegg: 32

Lagt til: 25 mai 06, 10:20
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av hhem
Opprinnelig postet av FFK1903
Etter litt research tror jeg at jeg fant fasiten:

Eggen tok over som trener for Moss i 1997, samme år rykket dem opp til vår øverste divisjon og var trener til og med 2001-sesongen, fra 2002-sesongen var han trener for FFK. Så her følger en aldri så liten interessant liste:


1997 - Trener for Moss - Opprykk til øverste divisjon
1998 - Trener for Moss - 9. plass
1999 - Trener for Moss - 10. plass
2000 - Trener for Moss - 9. plass
2001 - Trener for Moss - 10. plass (Brakstad overtar etter den sesongen, blir sparket, Tangen overtar, Moss rykker ned likevel)

2002 - Trener for FFK - Opprykk til førstedivisjon
2003 - Trener for FFK - Opprykk til Tippeligaen
2004 - Trener for FFK - 10. plass
2005 - Assistent i FFK - 11. plass
2006 - Trener for FFK - Foreløpig 10. plass

Det er vel ikke bare jeg som ser et mønster her? På seks sesonger i Tippeligaen med to forskjellige lag har han to 9. plasser og fire 10. plasser (årets sesong er selvsagt ikke ferdigspilt) å vise til. Det ser litt ut som han har noe av det samme som Nordmark har. Flink til å rykke opp, men derfra stopper utviklingen.


Mønsteret er at hvis dere sparker Eggen vil det gå som i Moss, nedrykk !


Det er jo en stor forskjell på han og Nordmark da, og det er at Nordmark rykker ned igjen! Eggen rykker aldri ned og jeg trur at han vil klare å bygge et storlag her i byen hvis han får bli!


Hvor kommer Nordmark inn i bildet?

Det jeg mente å si var at det vil være dumt av FFK å sparke Eggen for da vil de rykke ned.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f