Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 25 mai 06, 00:21
Nei til tute og nei til hornmusikk!!!!!!!!!!!!!!!!!

Begge deler er helt patetisk. Tute minner jo om håndballsupportere. Kan likegjerne ta med kubjeller i samme slengen. Det hører rett og slett ikke hjemme i et fotballsupportermiljø. Her er det stemmen som skal brukes og ikke noe kunstige lydelementer.

Når det gjelder hornmusikk så er jeg helt enig med jonek. Jeg er flau og skamfull av å dra på tur med supporterklubben Plankehaugen når vi har et musikkkorps som dilter etter oss hele tiden. Er rett og slett helt latterlig. Dette er noe som overhode ikke hører hjemme i et supportermiljø, og det er enda værre enn tute.

Dette er min mening i denne saken. Jeg respekterer at andre personer har andre meninger, men hvis vi hadde tatt en avstemning i plankehaugen tror jeg vi hadde fått et relativt stort flertall for nei til både tuta og hornmusikken. Men når styret i PH har bestemt at vi skal ha supporterkorps, da blir det vel slik.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340