Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 mai 06, 23:48
Opprinnelig postet av Snæbbis
Nå får jeg inntrykk av at hele saken har snudd seg til å virke som om husgutt prøver å ødelegge kampgleden for en person her, men dette virker ikke å være tilfelle slik som han ordlegger seg, men snarere at det er hans opplevelse som ødelegges samt garantert en drøss andre. selvfølgelig er det viktig å fremstå tolerant, men man skal ikke tolerere alt, og som du selv påpeker a.scheie, kan et slikt instrument som denne tuta gi øresus på permanent basis for den som er så uheldig å være i nærmeste omkrets. Ingen hadde brydd seg om kisen stod for seg selv og lallet avgårde på "milom bakkar og berg" mens resten av haugen sang sitt repertoar, og det er ikke snakk om å putte ffk-supportere i bås og erklære en standard som folk blindt skal følge for å kvalifisere seg til sådan tittel.

Den reelle saken dreier seg om at denne tuta representerer et såpass stort irritasjonsmoment at man her må foreta en avveining mellom de forskjellige gruppenes interesser.

Altså: Den ene fyren som har stor glede av å tute, eller en forholdsvis stor del andre som syns dette ødelegger opplevelsen og er til plage. Det synes meg lett å foreta et valg i en slik problemstilling, og det valget er ikke å la han tute videre.

Hva toleranse angår slår det meg at fyren ikke har vært videre tolerant selv, da han kunne valgt å høre på andres mening i stedenfor å ty til trussler, for deretter å begrense seg til å tute en sjelden gang i mellom ved spesielle anledninger som feks. scoring.




  at i hele tatt du a scheie ikke har skjønt poenget før kanskje nå er meg hinsides..  men snæbbis forumlerte seg bra.. skal en person ødelegge for hele PH feltet bare fordi PH skal være tolerante?  Hadde det vært praktisk så kunne vi jo hatt en avstemning blant PH sine medlemmer om denne tuta, men det blir både upraktisk og unødvendig..


og når sant skal sies..PH er til for å støtte FFK.. jeg mener at det KUN skal være syngende supportere på feltet. Jeg mener det er frekt at ikke syngende supportere opptar plass på feltet..  Jeg er enig i at klubben er viktigere enn enkelte personers meninger. Men nettopp derfor er det viktig at slike uting som tuter blir fjernet.. ikke bare overdøver det synginga, det irriterer folk. som gjør at folk synger mindre og dårligere..

alle erkjenner vel at FFK er tjent med at PH synger så høyt  og ofte som mulig..

jeg antar at det nå kommer mange politiske korrekte svar som at "alle har rett til å stå der når de har medlemsskap. ph for alle osv"...  ja i praksis så er det sånn, men jeg mener det ikke burde være det.

kort oppsummert: man bør ikkke synge for å være medlem i ph. men man bør synge for å stå på ph feltet..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340