Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 24 mai 06, 19:36
Endret: 24 mai 06, 19:38
Til Husgutt!

Prøv å se litt lengre enn til den enkelte saken. Når det gjelder denne "tuta", har jeg ikke en gang sagt min personlige mening. Faktisk så har jeg - og vil ha resten av livet - øresus på det ene øret mitt pga en slik idiot i Stjernehallen for noen år siden. Sånn sett har jeg personlig lite til overs for det. Resultatet av den episoden er at en kompis som ifjor trykka på en slik bak hodet mitt holdt på å få en rak høyre mitt i trynet. Spontant.

Det min kritikk går på er hvordan enkeltperosner med sterke menniger hele tiden skal fortelle hva som er aksptabelt og ikke akseptabelt. Selvfølgelig skal man ikke akseptere hva som helst, men jeg føler at enkelte begynner å bli veldig snevre i sitt syn på hvordan en såkalt "ekte FFK-supporter" skal være. Og den kritikken står jeg ved. Minner om noe som ble sagt iforbindelse med debatten da Ringberg gikk til HamKam; "Ingen er større enn klubben!" Jeg vil da også påstå at det bør gjelde for suporterne; "Ingen er større enn Hæven". Jeg føler at flere slike småting er med på å gi et dårlig inntrykk av Plankehaugen utad. Og antakeligvis er det er feil bilde av sannheten. Rett og slett på grunn av enkeltpersoner slik polvott påpeker.


Og bare så det er sagt, dette er er ment som et konstruktivt innspill og ikke ment som noen direkte kritikk av alt det flotte Plankehaugen gjør.


PS! Rune, tar du med dommerfløyte og blåser i den i hytt og pine, vil du bli vist bort fra stadion

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340