Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 mai 06, 00:22
Endret: 23 mai 06, 00:23
Opprinnelig postet av FFK1903
Etter litt research tror jeg at jeg fant fasiten:

Eggen tok over som trener for Moss i 1997, samme år rykket dem opp til vår øverste divisjon og var trener til og med 2001-sesongen, fra 2002-sesongen var han trener for FFK. Så her følger en aldri så liten interessant liste:


1997 - Trener for Moss - Opprykk til øverste divisjon
1998 - Trener for Moss - 9. plass
1999 - Trener for Moss - 10. plass
2000 - Trener for Moss - 9. plass
2001 - Trener for Moss - 10. plass (Brakstad overtar etter den sesongen, blir sparket, Tangen overtar, Moss rykker ned likevel)

2002 - Trener for FFK - Opprykk til førstedivisjon
2003 - Trener for FFK - Opprykk til Tippeligaen
2004 - Trener for FFK - 10. plass
2005 - Assistent i FFK - 11. plass
2006 - Trener for FFK - Foreløpig 10. plass

Det er vel ikke bare jeg som ser et mønster her? På seks sesonger i Tippeligaen med to forskjellige lag har han to 9. plasser og fire 10. plasser (årets sesong er selvsagt ikke ferdigspilt) å vise til. Det ser litt ut som han har noe av det samme som Nordmark har. Flink til å rykke opp, men derfra stopper utviklingen.


lurer på hvorfor det blir slik, er han ikke dyktig nok med de "små" midlene som FFK har (evt moss da i den tiden), ville han gjort det bedre i en klubb som f.eks RBK hvor han har masse midler økonomisk å ta av, eller ville det blitt det samme der?

Jeg tror han ville gjort det bedre med mer midler, men om han er like dyktig som Senior Eggen er jeg usikker på..

sånn helt ut av det blå, hvis dere kunne velge hvilken trener som skulle overtatt for eggen etterhvert, hvem ville dere valgt da??

(vær realistiske da, tenker ikke på sven gjøran erikson eller Sir Alexs eller slike "store"  )

Selv ville jeg nok gått for Tom Nordli, har sansen for han, kan ikke noe for det, han viser masse entusiasme og er rett og slett klin gæærn....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f