Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 22 mai 06, 11:53
Endret: 22 mai 06, 12:08
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Hjelper det med morsom fotball når det smeller i treverket og måkene er utrygge over stadion, mens motstanderne setter ballen INN I mål? Det gis ikke stilkarakterer, ser heller en dritkjedelig sesong som ender med medalje. Utopisk? Ikke basert på trenerens utsagn, dette er sesongen hvor det meste skulle skje.


Kunne ikke vært mer Uenig!! Fortsetter guttane å spille som dem gjør nå, VIL det løsne, å enda bedre om vi kunne fått inn en spiss som ikke bare vet hvor målet står, men hvordan man skal på trøkka kula inn å!!
Som noen sier her, marginene vil utjevne seg utover sesongen.. Ja, da ender vel vi i nærheten av LSK da? De har hatt maks flyt med marginer, mens vi har hatt ganske lite flyt.. Hadde vi hatt 6 p mer, de 6 p mindre, så hadde vi vel vært ganske likt med dem? Hvem hadde klaga da?? 
Da hadde Hyll ditt å hyll datt trådene rent inn. Å det er tross alt ikke mye som skal til, men nå er det å score det viktigste i fotball, i likhet med selvtillit! 
Håper mest av alt at Tarik scorer vårt neste mål, for han trenger en nettkjenning! Han er KNALLgod, men sliter maks inni 16 metern. Et mål vil gjøre både ham å de rundt ham godt!

Jeg ser hvertfall lyst på de kommende kampene

Akkurat sett sjansene på web, å det var som jeg antok på kampen, AMATØRMESSIG markering på 2-0 målet! Først prøver de seg på et kjapt frispark ut til høyre, der en ligger HELT alene. Dommeren tillater det ikke, men vi gidder fortsatt ikke passe han som ligger HELT alene til høyre! Istedet står Raymond kjappfot å holder på en sandefjordspiller inntil muren?!?! BRA! Å det med at Raymond ble griseholdt?? Synes det var omvendt jeg! Men han skulle jo for svarte passa han på kanten
Når jeg ser sånt, ser jeg brått ikke sååååå lyst på det lenger!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f