Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 mai 06, 05:58
Endret: 22 mai 06, 06:13

Skulle redigere, endte med å sitere mitt eget innlegg

... og da er det kanskje på tide å legge ned skrivelabbene også, skal ikke se bort i fra at jeg har diskutert med meg selv og svart på mine egne innlegg for alt jeg vet. 

Mulig jeg fremstår som en som venter på å sparke Eggen ut av FFK så fort muligheten byr seg, det var ikke tanken bak innlegget i hvert fall. Men når temaet først ble bragt på banen, så var det greit å ta en dypere dykk ned i tingenes tilstand og se om det kanskje er på tide med nytt blod. Men jeg er positiv jeg, troen på Eggen har jeg fortsatt også, så får vi gjøre opp status når sesongen er ferdig.

Og forsvinner Eggen er det mest sannsynlig fordi han selv innser at han ikke har noe å tilføre klubben mer. Jeg nekter å tro at ledelsen, som vel på sett og vis har kommet til klubben takket være Eggen, sparker han ut av klubben. Som jeg skrev i en annen tråd. Eggen har selv uttalt at fem år i en klubb er nok både for trener og klubb, etter denne sesongen har han vært i FFK i fem år. Tiden vil vise om han fortsetter.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340