Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 22 mai 06, 02:41
Endret: 22 mai 06, 02:42
Selvsagt må vi se bak resultatene. Så lenge vi spiller bra vil resultatene komme, vi mangler det lille ekstra, og når du er ute etter det lille ekstra er det noe overilt å sparke treneren, mener nå jeg.

Forskjellen er at i fjor lå vi høyere enn dette men alle (håper jeg) var klar over at vi hadde tatt poeng vi "ikke fortjente" og at vi hadde vært heldige, og at så sant vi ikke begynnte å spille skikkelig fotball gjevnlig ville vi bli straffet for det utover sesongen (og det ble vi, og vel så det). Året før der igjen var vi så underlegne på vårsesongen at det snakker vi helst ikke om.

Situasjonen er, spør du meg, motsatt fra i fjor. I fjor spilte vi som nevnt dårlig og tok heldige poeng, i år har vi spilt bra men gått på uheldige poengtap (begge disse påstandene tar forbehold om unntakskamper). I fjor gjevnet det seg ut og vi havna i supma, gjett hva jeg tror kommer til å skje i år (gitt at guttane fortsetter å jobbe hardt og tro på det de gjør og vi fortsetter å backe dem)?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340