Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 22 mai 06, 02:04
Er enig i mye av det du sier, unntatt av at i år ser ut til å bli lik de to siste år. Vi har ikke hatt en ekstremt bra start, nei, men med unntak av to katastrofale kamper (Hamkam og Molde) har vi ikke vært dårlige, og vi har hatt marginene mot oss.

Når vi snakker om tabellen: Vi har 9 poeng, right? Min påstand er at med marginene på vår side hadde vi vunnet mot Brann (vi var i ferd med å sette i gang en skikkelig sluttspurt når Bertie fikk den latterlige utvisningen), vi hadde vunnet mot Viking (fordi vi tidvis rundspilte dem i andreomgang og hadde flere sjanser) og vi hadde vunnet i dag (fordi vi var uheldige både bakover og framover og spilte en bra kamp). Hadde det gått slik hadde vi hatt 6 poeng til, det blir 15 og vi ligger på 3. plass. Ingen av oss hadde klagt på resultatene da, og mannskapet våres er godt nok til at vi kunne fått disse resultatene.

Jeg har tro på at med en forsterkning eller to og tid til å "bygge opp et lag" (en prosess som er mer intrikat enn at du bare kjøper en 18 mann og sette 11 til å spille og 7 til å sitte på benken) vil ballen begynne å rulle mer i vår retning, vi vil vinne disse "50-50" kampene og vi vil etablere oss i tippeligaen, og dette med Eggen ved roret.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340