Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 mai 06, 00:45
For å forklare det litt i korthet. Jeg savner en struktur i spillerkjøpene. Et bildemotiv for puslespillet. Nå virker det mest som vi henter inn de spillerne vi får tak i og ser hvordan bildet blir i ettertid når spillerne spiller sammen. Jeg savner en plan i det hele, og en fremgang i denne planen. For Eggens del ser det mer ut som han henter inn spillere som er gode, men som ikke nødvendigvis passer inn i FFK, dermed blir de også ikke noen forsterkning. Jeg har ikke tall på hvor mange spillere Eggen har hentet inn og brukt andre steder på banen enn det som er spillerens opprinnelige posisjon.

Hvilken plass i dette puslespillet har for eksempel nyinnkjøpte Christian Berg? Hvilke egenskaper har han som Eggen mener vi ikke har i FFK fra før? For meg virker det som om at Eggen hentet han fordi han hadde gjort det greit, og var en spiller vi kunne få gratis. Dette var også noe av problemet under Drillo i fjor. Han kjøpte inn spissen Hoås og brukte han som venstreving. Hadde trenerteamet tatt for seg førsteelleveren og funnet ut at det er en venstreving vi trengte, så skulle dem ha kjøpt en venstreving, ikke en spiss og omskolere han til venstreving. Ei heller skal Bjørkøy brukes titt og ofte i andre posisjoner på banen enn der han hører hjemme. 

Eggen kan ikke fortsette å hente spillere som er gode, for så i ettertid klø seg i hodet og lure på hvor han skal bruke spilleren. Jeg har et håp om at Eggen henter en ren midtstopper til sommeren, og ikke henter inn en spiller han tror han kan omskolere til midtstopper bare fordi han gjør det strålende som midtbanespiller. 

Jeg savner at vi bygger laget brikke for brikke, sten for sten. Eggen henter inn en masse sten og ser først etterpå hva han kan få ut av det.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340