Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 mai 06, 23:41

Det viktigste i denne debatten er etter min mening om KTE klarer å være realistisk ifht målsetninger og vurderinger av stillestall kontra andre. Samtidig med dette bør det også vurderes Evne til å bidra med utvikling av spillere og å  skaffe nye spillere.
Etter min mening har FFK for 3.år på rad klart det kunststykke og overvurdere seg sjøl eller totalt undervurdere andre, summen  blir den samme. Synes også at flere spillere står på stedet hvil, uten noe særlig utvikling under KTE, samtidig som FFK heller ikke har klart å markere seg spesielt positiv på spillermarkedet. ( i allefall ikke før seriestart, Rami er ett hederlig unntak, sammen med Berti).

Mener ikke at KTE er en "dårlig" trener, men for meg virker det som han iallefall trenger ett mer handlekraftig styre rundt seg i beste fall, eller om han er villig til å slippe andre til. Kritikk er han i allefall ikke flink til å takle.

Dette er noen helt personlige meninger.

Dersom KTE virkelig klarer målsettingen sin i år om øvre halvdel på tabellen uten å styrke stallen ytterligere, skal jeg kjøpe en stor blomst til han og be alle ydmykt om unnskylding for min "brønnpissing.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340