Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 mai 06, 20:39
Opprinnelig postet av JipJap
Opprinnelig postet av GurrBass
Jeg syntes 4-4-3 fungerer veldig bra på hjemmebane,men det fungerer ikke på bortebane!
Men men,det er bare å glemme denne bortekampen og fokusere på neste kamp mot Tromsø til mandag..
Noen som vet noe om West??



ut med sørlie, inn med midtbane?


tror nok gurrbass mener 4-3-3 her.....

jeg orket ikke se eller høre kampen idag, og det er jeg jaggu glad for, makan til dårlig resultat skal en lete lenge etter(ikke lenger en nesten alle bortekampene til FFK men) dette begynner å bli en trend, piss dårlig forran mål! Helvete guttær, skal dere komme dere oppover på tabellen må vi score mål! kan det være så jævelig vanskelig da?? 7-14 i mål forskjell, helt uholdbart! sluppet inn mest i serien nå! 

hvorfor er det så jævli for guttæne å spille borte?? blir alle reise syke på veien eller er det så stor forskjell på gresset og måla som ikke befinner seg på Fredrikstad stadion?? 

Nå er det 2 kamper igjen til ferien, det er hjemme mot tromsø og borte mot odd, skal vi ha noe håp om øvre halvdel når sesongen er over så må det bli minst 3 poeng på de to kampene, helst 6 poeng såklart men tror odd BORTE blir det samme som andre bortekamper! 

FAAN nå gidder jeg snart ikke det nerve helvete her mer!  

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340