Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 21 mai 06, 13:05
Eggen er nok en av de bedre FFK kan forvente seg, det tar tid å bli attraktiv for gode trenere. En attraksjon for slike tror jeg vil være den nye stadion med alle dens fasiliteter. Vi er etter min mening ikke tjent med hoderulling midt i sesongen, ikke i fjor, ei heller i år.

Det jeg synes er betenkelig er at enkelte alltid skal stemples som idioter hvis de mener noe annet enn en bestemt gruppe her inne på forumet. Ordlyden var kanskje ikke den beste i trådstarten, men tomroar har flere ganger gått tilbake og moderert seg i sine uttalelser, og ved flere anledninger argumentert for sine synspunkter. Allikevel ser det ut til at flere skal slakte det som ikke går deres egen vei, bare for sikkerhets skyld slik at det er bevist ved en senere uenighet at mannen er idiot.

Det punktet Eggen mangler mest etter min mening, er å se kvaliteter i spillere. Kan nevne noen; MacDonald, Tronseth, Garro og Wiig. Dette er spiller som nærmest ble garantert å prege tippeligaen ganske snart, spesielt begge fra Costa Rica. I tillegg sliter Eggen voldsomt med å vurdere en stall før sesongen starter. Og så har det skjedd glipper ut av laget, som Olof. Så at han har sine klare mangler er det ingen tvil om, men nå er vi inne i en sesong og bør stå samlet bak det Eggen driver med, så kan vi telle opp til høsten.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340