Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 21 mai 06, 01:22
Som vanlig er det de som kommer med forhastede, lite gjennomtenkte og  feil konklusjoner som skriker høyest.
En hver med et snev av fotballfaglig kompetanse vil skjønne at det å ta en klubb fra andredivisjon til tippeligaen på to sesonger, samt det å holde plassen i den tredje - er en stor trenerprestasjon. Uavhengig av budsjett! Enda har da vitterlig ikke Eggen fått tid og anledning til å bygge et topplag av FFK. Å kreve hans avgang fordi han ikke har klart det, blir rett og slett hysterisk dumt. Og enda dummere er det vel nesten å gå ut med at "hvis han ikke klarer å gjøre et topplag av oss, så må han få sparken." Hva faen er hensikten med det?

Jeg priser ikke Eggen om frelseren, for all del. (Selv om jeg - og sikkert du også - gjorde det i sin tid.) Men jeg kan virkelig ikke forstå at noen har noe som helst belegg for å kreve hans avgang med utgangspunkt i sportslige resultater.
Og hvis de gjør det, så tar jeg meg den arrogante frihet - og fastslår at de tar feil.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340