Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 mai 06, 19:21
for det første: hva eggen gjorde før FFK er uvesentlig. Trenere som spillere utvikler seg, forholdene er annerledes osv. Eggen må måles etter det han har gjort og gjør for FFK


for det andre: har dere tenkt tanken at det kanskje tar lengre tid å etablere et topplag enn dere tror?  Fordi FFK ikke har ubegrensa med midler satses det på unge spillere som kan utvikle seg... noen påstår at FFK spillerne nå yter maks? hvordan i svarte hælvete går det an å påstå noe sånt?  mener dere seriøst at staw, bertelsen, elyonoussi, hoås, brenne,bjørkøy osv har nådd sitt potensial?

get a grip...  er det ikke bedre å ta små skritt , enn å plaske ut i det og ramle med stort magaplask?   hva skjer når vi om litt selger brenne,tarik osv for mange millioner? jo, vi får penger til å ruste opp laget enda mer.


jeg synes uansett det er altfor tidlig å komme med konklusjoner om eggen nå.. vil også påpeke at jeg er uenig med mange av hans disposisjoner og også mange av eggen sine kjøp..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340