Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 mai 06, 22:50
Endret: 19 okt 06, 15:38
Bjørndal IL- Skruknott 2-1

Etter en jevn og tett kamp mellom to lag som ikke ville tape, kom avgjørelsen 10 minutter før slutt. ballen blir slått inn i vår (skruknott) sin 16 meter. bjørndalspilleren dytter med strakearmer. soleklart frispark til skruknott. vår midtstopper tar ballen med henda i refleks eller fordi han er sikker på frisparket.. men neida.. straffe.. straffa tar keeperen vår, men returen går selvsagt i mål... fucking bittert:(

nå skal det sies at jeg antakeligvis burde ha blitt utvist, da jeg feide ned en angriper rett utenfor 16 meteren.. hehe.. litt heldig der. endte med gult kort for munnbruk til bjørndal spilleren. ho ho..

men det som provoserte meg mest var en av Bjørndal sine mørkhudede spillere.. En lagkamerat roper til dommeren etter en situasjon:

"dommer,han holdt meg".

Bjørndal sin mørkhudede spiller roper da: dommer, han skrek neger til meg!!! dommer reagerer ikke, hvorav den samme spiller da roper enda høyere:

"dommer, han skrek apekatt til meg"..


faen meg lavmål på høyt plan... hva slags moral er dette? latterlig..

hvordan går det med dere andre?? 

Skruknott har nå 2 klare seire og 1 tap..

ps. mulig å gjøre denne sticky? 

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f