Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 07 mai 06, 13:52
Opprinnelig postet av djpete
Tifo? finnes det fortsatt noe slikt i Plankehaugen? Hva har de evt stellt i stand i år? Har ikke sett et fnugg av TIFO, brotsett fra det enkle lille tinnsoldatblusshowet som ble kjørt på høylys dag mot Brann, var det ikke? Enerly-banneret har vel blitt bukt sikkert 4-5 ganger iår. Fjorårets definitive høydepunkt var Sempre Fi banneret, det var VELDIG bra, men bortsett fra det kan vi vel ikke skryte på oss noe spesiellt hva tifo angår?


Ja, det er lenge siden vi har sett noe som helst til deg og Dag. Du av alle bør jo vite hvor tidkrevende det er å sy og male banner. Vi har faktisk hatt Tifo på alle hjemmekamper så langt denne sesongen, med banner både på matta og på tribunen. riktignok ble det kuttet ut den del på LSK kampen pga vind. At du ikke har sett det er for meg et under. Det kommer nytt banner i dag også, men nå har vi snart sprengt budsjettet, så derfor blir det innsamling til TIFO på stadion idag. Når det er sagt, så er vi ikke særlig fler enn 5-6 personer som møtes hver onsdag for å lage tifo, og det er litt vanskelig å lage nytt Tifo show til hver kamp. Det krever jo tross alt en del timers innsats. Derfor oppfordrer jeg fortsatt folk til å hjelpe til på tifohuset slik at vi kan få litt bedre kapasitet, og gjerne også nye ideer.

---------------------------

Bora innrømmer at gleden ved å spille fotball ikke var til stede under Drillos ledelse.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f