Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 07 mai 06, 00:19
Endret: 07 mai 06, 00:54
Opprinnelig postet av polvott
Hei du Bønna. Ta å ro deg ned litt her æ.. Folk må få lov til å være skeptiske og mene andre ting en det du selv mener. uten att du hisser deg opp og bruker stygge ord.. Skjønner godt att folk ikke liker dette og det bare virker som om dere durer igjennom med noe som ikke er helt gjennom tenkt. Hadde vell ikke hvert så dumt å snakka med PH føre dere durer frem da? Tifo gjenger er vell ikke heller en sykt sammen sveiset gjeng. Møt opp selv da vell, de trenger masse hjelp og folk står jo ikke akuratt i kø for å hjelpe til. Men Lykke til og stå på.....


Vel, jeg har en tendens til å bli provosert når enkelte går ut og ønsker at vett skal bli banket inn i skallen min. Og folk skal få lov til å være skeptiske, men man må forvente en viss ydmykhet av de som ikke helt vet hva dette dreier seg om.

Dette er så gjennomtenkt som det kan få bli, om det bærer noen frukter er en annen sak og som sagt, om dette ikke er velkommen i PH så tar vi selvfølgelig det til etterretning.

Jeg vil selv si at jeg har en viss peiling på hva jeg snakker om, har lest om og diskutert dette en god stund med flere personer med erfaring innenfor akkurat dette, det er altså noe jeg ikke "durer" ut med

---------------------------

På tribunen bestemmer vi!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f