Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 06 mai 06, 23:27
Opprinnelig postet av BøgeJon

Uansett kan du ikke gjemme deg bak et leksikon og hevde din uskyld, når det kommer en gjeng kjøtthuer for å ta deg. Og hvis du er så naiv at du tror at "dere" IKKE vil bli oppsøkt av andre ultras for bråk,  ja da fortjener du jo helt enkelt en omgang...



Faen mann, du kan jo ikke bare annta ting!! Jeg er inneforstått med at enkelte kun er ute etter å lage bråk, men det er jo sånn at PH tilogmed har hatt problemer med at noen casuals skulle "ta" dem. Jeg håper egentlig det er du som får deg en dans med noen casuals, så du til slutt klarer og skille mellom det og ultrasfenomenet.

Kanskje du bør sette deg inn i saker og ting før du uttaler deg noe om det. Jeg ga deg en link, men det virker som om du har tatt på deg ølbrillene allerede, eller kanskje det bare er det at du ikke kan så veldig godt engelsk?

Jeg kan godt fortelle deg grensen mellom ultras og casuals. De som går i klubbeffekter er såkalte "juletre" eller "ultras", de som går i Burberry, SI, Lacoste etc og som liker og slåss er "casuals". Forsto du?

---------------------------

På tribunen bestemmer vi!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340