Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 06 mai 06, 20:55
Endret: 08 jun 11, 20:56
Endret av: Arte et labore

Nå syns jeg det er mye rart ute å går her! La meg si det med en gang, vi er ikke casuals, vi er ultras. Sjekk http://en.wikipedia.org/wiki/Ultras for mere info.

Først til deg BøgeJon! Hvor tar du det fra? Du ønsker at vi skal få grisebank? Er du helt idiot? Ingen som er med i BRH vil oppsøke vold på noen måte. Men om noen vil lage bråk med en av gutta, så står vi jo opp for hverandre, det er jo en del av menneskets natur, det å beskytte sine egne. Og hvordan kan du kalle UFC kjøtthuer? Kjenner du de? Så vidt jeg vet, så har ikke de vært innblandet i noe bråk. Den eneste som framstår som et kjøtthue i denne tråden er deg BøgeJon.

Til deg Silje, ja jeg har sett Football Factory. Har du sett meg noen gang? Hvis du har det, ser jeg ut som en casual? Nei. Det gjør ingen av de andre heller. Vi har heller ingen fremtidige ønsker om å sende ut slike signaler heller.

Til mr_max og Propellen: All ære til PH og det arbeidet de legger ned for klubben, det er helt fantastisk! Alikevel syns jeg at PH danser litt for mye etter FFKs og NFFs fløyte. Hvis vi har lyst å skape best mulig stemning så må vi ta kontrollen over tribunen, ikke la alle andre si hva som er greit og ikke greit. Hva det gjelder tifogruppa, så virker det som det er en veldig sammensveisa gjeng som kjører sin egen greie, akkurat det appelerer ikke til oss som har gått sammen og dannet BRH. Det er ikke ment som negativ kritikk, dere har kjørt noen veldig bra tifoer i løpet av åra.

Jeg kan heller ikke skjønne at vi skal gå inn i en dialog med PH om at dette skal være greit, vi er fortsatt medlemmer av PH og fortjener å bli behandlet som fullverdige medlemmer inntil vi bryter med reglementet.

Ellers vil jeg si at det er dritbra, dere som støtter oss!

Så til slutt, alle de som er interessert, kontakt meg eller A9 over PM, så vi får samlet alle interesserte før kampen i morgen!

---------------------------

På tribunen bestemmer vi!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340