Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 mai 06, 18:14
Syns det er en fin tanke å grupere sammen en hard kjerne av de som vil synge, men rammen rundt det med egne banner syns jeg blir helt feil så lenge dere står på PH-feltet.  Som sagt tidligere i denne tråden,  så er mitt forslag å begynne med å stelle dere sammen på PH-feltet. Blir det en samlet  "tropp" som står feks midt på PH-feltet og synger blir det lettere å rive med seg de som ikke synger.  

Og til Zoran, du gjorde en kjempe-insats på Briskeby. Ikke la deg fornærme av en og annen tulling som ikke forstår hva du driver med. 

En annen side av akuratt den saken er jo at på bortesupportere har egne felt å stå på, da blir det jo også folk som ikke er medlem av PH som står det. Drar man på bortekamper vil man jo vise hvilket lag man støtter og kler seg deretter, og dermed kan man ikke stå der man vil. Jeg kjøpte billett til felt G på Briskeby, men ble vennlig hennvist til bortesupportertribuna, (uten at det var noe problem for meg da ).  

---------------------------

Here`s to alcohol, the cause of—and solution to—all life`s problems.
---
http://www.plankehaugen.no
---
Vil du ha GMail ?
Send meg en epost da vel, på frpau@hotmail.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340