Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Silje

Knøttespiller

Ble medlem: 10 mar 06
Innlegg: 25

Lagt til: 06 mai 06, 12:13
Jeg er også av den oppfatning at Ultras kommer til å utvikle seg i feil retning.. Det er som det blir sagt, at dere kommer til å bli oppsøkt av andre Ultras/Casuals..( Har dere i det hele tatt sett Football factory?? Ikke pent.. ) Både i Stavanger og Kristiansand ble vi tatt veldig godt i mot av vakter og sikkerhetspersonell fordi de vet at vi oppfører oss.. Og det er flere steder det gjelder, ikke bare de to nevnte.. Ved å starte en slik gruppe det er snakk om, er jeg redd det ryktet forsvinner, og det er i alle fall fint lite positivt for Plankehaugen.. Zoran har evnen til å få med seg sinnsykt mange på sangene, så blås i de gressapene som piper på forumet hver gang de får et "syng, for hællvette" slengt i trynet.. Jeg tror ikke det finnes noen bra løsninger på å få fjerna de som ikke synger i Plankehaugen feltet.. Sånn er det bare..
Sorry gutter.. Fin tanke, men ikke tilfredsstillende gjennomførbart.. 

Hvis dere uansett har tenkt å dra det her helt ut, så hør med Ulf  eller Lars først i det minste..

---------------------------

Tråkk på`n, han lever ennå!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340