Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 05 mai 06, 19:44
Ønsker dere lykke til.

1. har dette blitt tatt opp m plankehaugen? for det bør jo avtales med dem.

2. etter bråket mellom Brann-Enga,  og litt her i byn.  føler jeg det med å grupere seg blir litt feil, ihvertfall nå når
     etter slik jeg har forstått det, er mye dritt som skal inn å gjøre det rundt kampene, Det dere starter på nå kan bli slik gruperinger som starter positivt men ender i bare bråk og tull.

Med dette mener jeg følgende.

I dag har vi Plankehaugen som står for masse positivt
så kommer dere, positivt nå(kanskje hele veien også)
men så bestemmer f.eks bråkemakere at det er jo genialt å bli med dere i den gruperinga deres, så ender det med at dere ødelegger medias og folk oppfattning av plankehaugen  med dette FFK og byen våres. Har vi lyst til det?



jeg syns dere som har lyst til dette snakker sammen, avtaler at dere møtes før kamp går inn på plankehaugen feltet sammen, steller dere sammen... så dere lager en Kjerne... som kanskje klarer å dra med folk som kan gjøre at plankehaugen blir enda bedre til å synge. Dra tidlig på kamp kapre bra plasser slik at flest mulig hører dere med mere.
Med at dere skal stå på plankehaugen feltet bør dere også kontakte plankehaugen om hva de syns om dette.



har ikke noe i mot noen av dere så det er sakt, å vet dere har lyst til å gjøre kampene mere fargerike og positive men
tenk nøye gjennom hva dere starter opp.......

lykke til.




Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340