Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 02 mai 06, 11:36
Opprinnelig postet av jonny28
Rami gjorde en bra innsats???? særiøst? utspillene var elendige, sto for langt ute ved målet, mot ham-kam hadde han skyld i to av målene! han var god i de 2 første ja. litt ustabil spør du meg. bertelsen hadde en bra kamp sist, men har hatt 3 elendige før der. eggen har for høye ambisjoner. trur jeg da.


Utspillene i medvind var det ikke noe galt med. I motvinden fikk han de samme problemene som LSK keeperen hadde i første omgang. Han gikk ut på målet da han så Koren tok sats for å skyte. Er det galt? Det samme skjedde på Gullerud sitt mål for Hamkam.


Er det galt å ha høye ambisjoner? Jeg forstår at mange blir skuffet når resultatene ikke kommer. Mange som følger FFK har ambisjoner på vegne av laget. Jeg finner det dog som et svakhetstegn for supporterne at de må bygge opp sin egen psyke med å finne syndebukker blant spillere og ledere.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340