Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 mai 06, 23:07
Endret: 01 mai 06, 23:09
Alvorlig talt, så er det mange meninger her, jeg mener Eggen har gjort en god jobb, vi havnet på 10 plass i 2004 og sikret plassen, ifjor hadde vi Drillo som sjef, vant over rbk to ganger og hadde noen seiere imellom tapene i hadde... da hadde vi kun bora, raio, helland, trondsen og vi var ikke fornøyde, ifjor reddet ffk plassen og havnet hvor? Jo på 11 plass... Og drillo drev også å gjorde en god del rare ting, satte en formsvak Lund Hansen mellom stengene o.s.v etter at Myhre  forsvant til Charlton.

Iår har vi en sterk stall, med en klassekeeper i Rami Shaaban, Bora har ikke prestert, Raio har prestert, igår tok  Eggen ett iskaldt valg, og satte Bora, Kapteinen av skuta FFK på benken, en god Tronseth, med få feil tok sjansen, og spiller kanskje mot Start??
Igår spilte forsvaret godt, Rami Shaaban gjorde en bra innsats, men slapp inn ETT mål... Etter to uavgjort, og to tap, står vi med to poeng, vi har 22 kamper igjen, og plenty med tid påå forbedre oss, mot Ham Kam var vi ræva, men vi spilte godt mot Viking, brann og Lillestrøm...

Grodås hadde tapt mot Tromsø igår han, dersom Ham Kam IKKE hadde fått tre straffer, for Kamma har etter mitt syn ett litt dårlig lag, dersom FFK fortsatt ligger på bunnen, med to poeng etter ti, elleve, tolv, tretten serierunder, da kan vi kalle det krise, men nå må vi få de gode spillerne tilbake fra skade, og får samkjørt ett lag, som scorermål, for det er der vi sliter mener jeg....

Så får vi se hva Eggen gjør i sommer, om han fortsatt ikke henter noen nye spillere, for han har også sagt at han vil utvikle laget videre..... Og Berg, Hoås begynner nok å prestere etterhvert skal du se

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340