Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 apr 06, 17:20
Opprinnelig postet av Slabbedasken

Fra FB:

Plankehaugen vil få tøff kamp på tribunen søndag. Kanarifansen til Lillestrøm har varslet å møte opp i et stort antall. Klokken 13.40 tøffere et tog fullastet med gulkledde ut fra perrongen i Lillestrøm og det er nærmest utsolgt allerede. I tillegg vil mange ta seg til Fredrikstad med bil og buss.


Noen som vet hvordan det går med billettsalget forøvrig til denne kampen?  Hva kan vi forvente?  7-8000 kanskje? Med tanke på resultatet og innsatsen mot Ham-Kam pluss at mange har mer moderate forhåpninger om poeng i denne kampen. Mye tyder jo på at ikke været blir toppers bryggevær heller. 

Men JEG skal jo på kamp uansett så....De som blir hjemme kan jo bare ha det så godt, når vi går ut av stadion som et eneste stort GLIS 



Hvis det kommer kun 7-8000 på denne kampen blir jeg rimelig skuffa. Det kommer jo opp i mot 1500 fra Lillestrøm, og at det da kommer 5500-6500 fra Fredrikstad er bare sorgen.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340