Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 apr 06, 22:43
Opprinnelig postet av bjervell
Jeg ser at Ernst A tar det som en mann , mens TV2-sportens vaktsjef sutrer...


Det står litt til på VG NETT

En artikkel som for øvrig provoserte meg voldsomt. At vedkommende sutrer slik til media, når dem selv har gjort et kraftig overtramp med artikkelen om at flere FFK-supportere ønsket Kvisvik vekk fra klubben, når det gjaldt en. Jeg skrev i hvert fall en mail til vedkommende (gjettet meg i hvert fall frem til en e-post-adresse) hvor jeg i klare ordelag skrev akkurat hva jeg syntes om både hans sutring og TV2s journalistikk. Det eneste dem har fått servert er en løgn, og det er akkurat det samme som dem serverte oss lesere med den første artikkelen, som var basert på en provokatørs mening, ikke halve Fredrikstad som det gis inntrykk av i artikkelen. Forskjellen er at Kvisvik tok dette som en mann, og ga tilbake med samme mynt, mens TV2 må ut i media å sutre verre. Høres ut som de på bakgrunn av denne fleipen har mistet mye av milliarden de satser på dette sammen med Telenor.

Nå håper jeg bare at jeg får et skikkelig svar av vedkommende, så skal han få et like tydelig svar tilbake...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340