Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 26 apr 06, 19:08
Opprinnelig postet av SK Brann
Legger denne her og eg!

Eg skulle fanen meg satt utenfor der og pepret "dere" ned med en AG3...

Hva fanen  feiler det dere? Dere får en kløpper av en spiller, en herlig fyr og en drit god fotballspiller! Dere fortjener ikke å være supportere, eg var glad for at FFK kom opp i Tippeligaen eg... Et lag med lange tradisjoner, og gode supportere, men nå er det et helt annet blikk... dere skal få et HELVETE når dere skal komme til Brann Stadion... Dere får høre hvor i verden slike supportere hører hjemme... Skittkasting skal dere få! Og dere skal ikke få det morro... Håper Kvisviken kommer til Brann nå eg... Han sa jo han kunne flytte på seg nå! Han kommer til Brann han nå og med han på laget skal han ta HEVN på fotballbanen!

Og med dere mener eg IDIOTER som synes det er morro at Kvisviks hus blir knust!  Og dere som er med!


"LYKKE" til i nedrykkskampen!

 


Luring du!!!!

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f