Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 26 apr 06, 14:49
Endret: 26 apr 06, 14:52
Kan nevne at i morges fikk jeg en mail fra journalisten som skrev artikkelen på TV2 Nettavisen. Han sier at det har pågått en intern diskusjon i redaksjonen om det var riktig eller ikke å legge ut saken (som om det skulle være noe tvil om det..), og at ihvertfall han ikke vil skrive tilsvarende saker i framtiden. Han ville også at jeg skulle videreføre hans unnskyldning til FFK-fans som har følt seg støtt av oppslaget.

Det gjør ikke TV2 Nettavisen noe bedre i mine øyne, men ydmykt av journalisten ihvertfall..

Raymond:
- Det virker som om en hvilken som helst tulling, uansett bakgrunn og uansett hvilken intensjon vedkommende måtte ha, kan skrive hva han vil. Da er det en smule forstemmende at et nettsted som utgir seg for å være seriøst griper fatt i slike innlegg og slår dem opp. Slik det fungerer på disse nettstedene kan jo hvem som helst gå inn og konstruere en sak etter eget forgodtbefinnende. Det blir helt feil, spør du meg

---------------------------

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f