Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 26 apr 06, 11:39
Endret: 26 apr 06, 11:41
Opprinnelig postet av Frode
Fint at du også ser at dette med å løse deg fra kontrakten kommer fra enkelte individer som vi skal prise høyere makter for at ikke har noe med styre og stell i FFK å gjøre. Dette er tapere som trives med å slenge dritt til andre.

Jeg og mange ffk supportere vet at du kommer til å bidra med mye arbeid og genistreker utover i sesongen.

Vi står bak deg 100%. Noe annet ville vært tull etter 3 kamper....

PS! Media, dere kan få lov til å lage en sak på dette innlegget med overskriften "FFK supportere står bak Kvisvik!""

Frode


Selv om jeg også synes at Kvisvik enda ikke har fått vist hva han egentlig kan, og at han kanskje også må innom benken før det løsner, så støtter jeg ham 100 %.

Men jeg tror han ganske snart vil vise oss hva han kan og at han kommer til å bli en nyttig spiller for oss utover i sesongen og de neste årene.

Når laget begynner og vinne kamper, vil også Kvisvik blomstre igjen. Men man kan jo tenke seg hvilket press en spiller har på seg, når man blir kjøpt opp for mange penger og det blir forventet fra alle hold at man er "frelseren".

Husk:  Raymond er ikke mer enn et menneske han heller, selv om han sier han er godt herdet.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340