Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 26 apr 06, 00:57
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av pretor
Hvis vi taper mot LSK, Start og VIF etterhverandre, så har vi kanskje en krise, det har du helt rett i --- MEN, vi har ikke tapt de kampene enda, og da er det heller ikke vits å skrike krise enda.. Du understreker jo bare poenget mitt.


Ja, den som lever får se. Jeg er redd vi står og tråkker i gjørma etter disse kampene. Jeg hadde heller foretrukket laga Stabæk og Sandefjord fikk i starten, og heller fått på seg selvtillit. Nå så kommer de til å ha høye skuldre, p.g.a. at nå må de snart begynne å vinne.



Du er inne på noe der Rune. I Sandefjord er man i den syvende himmel, for der topper man tabellen, mens i Fredrikstad er det krise for vi har tapt en kamp og har kun 2 poeng.

Min påstand er at hvis vi hadde byttet kampprogram med  Sandefjord, så hadde vi ligget på toppen og de hadde antagelig ligget på bunnen med 0 poeng

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340