Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 24 apr 06, 16:38
Endret: 24 apr 06, 16:42
Helt og fullt enig i at det må terpes på dødball, tatt i betraktning Lillestrøms fysikk og luftstyrke. Det blir jævlig nødvendig å prøve å nøytralisere denne biten. Ikke å forglemme må Koren absolutt bli pakket inn, for tar man ham noenlunde ut av kampen mister Lillestrøm sin eneste virkelig kreative spiller, og Lillestrøms spill langs bakken vil lide proporsjonalt med suksess her. Da ser plutselig ting mye lysere ut for FFK, for klarer vi å matche dem i lufta pluss nøytralisere playmaker har de egentlig ikke så mye å fare med (ikke dermed sagt at det er gjort på null komma niks å klare dette). Jeg velger meg lett Bjørkøy til å prøve å matche Koren.

Hva gjelder forsvaret er dette den desiderte nøtta i denne kampen. PAC og Piroja er vel de eneste vi kan si oss noenlunde fornøyd med, og det blir essensielt at Piroja tar mye ansvar i denne kampen med tanke på feks. Occean. Bora er jeg rett og slett ikke fornøyd med, som kaptein leverte han ustabile prestasjoner i vesentlig store deler av fjorårets sesong og det ser muligens ut som om trenden fortsetter i år. I tillegg er mannen like rask som et Hamster med kols og Parkinson, og jeg må si at det ikke er noe pluss når han skal ta seg av lynspisser som Myklebust og Mifsud. Sorry Bora, men kaptein er kaptein, og kapteinen skal gå foran med et eksempel og drive laget. Jeg syns derfor Tronseth bør spille. Han løfter kansje ikke laget men det gjør pinadø ikke Bora heller i øyeblikket. Bedre med en habil midtstopper enn en ustabil kaptein. Ny kaptein bør bli Shaaban, eventuelt PAC. Bertelsen får spille også denne kampen i håp om at han finner gamle takter, tror heller ikke blixt er mannen som kan matche Riise på høyre ving.

Midtbanen blir den samme som mot Ham-Kam, med en forhåpentligvis spruddlende Brenne, en knusende Bjørkøy og en smart Ramberg.

Angrepet bør bestå av Toth som midtspiss (vi trenger muskler her). Kvisvik er jeg usikker på om bør spille gitt formen, men jeg syns ikke alternativene er så forbasket gode. Macki blir for lett i denne kampen og Wiig/Hoås syns jeg mest er en middels reserveløsning på venstre ving. Tarik bør ta høyre kant nok en gang, vel vitende om at Stefanutto ikke er noe must defensivt. Tror i tillegg det kun er et spørsmål om tid før Tarik får det store gjennombruddet.


                           Toth
 
   Kvisvik                              Tarik
                        Brenne   
            Ramberg       Bjørkøy

   Berti  Tronseth  Piroja  PAC
                 
                      Shaaban


---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340