Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 apr 06, 13:54
Endret: 24 apr 06, 13:56
Det er ingen tvil om at TV2 Nettavisen sin særdeles tabloide sak er minst like håpløs som det første innlegget i denne tråden.

Det å lage en så stor sak ut av hva én person lirer av seg i frustrasjon på et forum en time etter et forsmedelig tap for Ham-Kam, inkludert å ringe opp både Plankehaugen og assistenttrener i klubben for å få deres meninger om et tøvete debattinnlegg på nett av en anonym "supporter", er egentlig ganske utrolig. Journalisten presterer også å skrive følgende i ingresen:

"Flere Fredrikstad-fans oppfordrer klubbledelsen til å løse den «hjemvendte sønnen» Raymond Kvisvik fra kontrakten."

Flere? De får det jo til å fremstå som at en stor gruppe av Fredrikstads supportere vil at klubben skal løse Kvisvik fra kontrakten. Er det ikke bare én person som har skrevet dette? De fleste er nok samstemte om at Kvisvik har skuffet, men ingen andre har kommet med slike utsagn og ser ut til å ta avstand fra det. Dette er ikke annet enn ren faktafeil fra TV2 Nettavisen sin side.

Helt ufattelig.

Denne karl_marx er jo i tillegg ikke den mest reflekterte debattanten på forumet her, for å uttale meg forsiktig. Det holder å se på hans tidligere innlegg, som kommer sjeldent, og stort sett når det er noe negativt å melde.

Lavmål fra to parter her - men som den "profesjonelle" part er jeg klart mest skuffet over hvordan TV2 Nettavisen har laget en stor sak ut av det.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f