Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 24 apr 06, 10:22
Opprinnelig postet av Klokan
hjemme jeg også. Vet ikke hvor jeg skal begynne... Jo da takker først alle dem fantastiske mennesker som hold ut siste 15 minutter og sang som f.... Der viste vi mange hva er supportere... Og så kommer spillere da... Innsatsen? Blås i det, tap ? blås i det men at disse bortsemte gutter gidder ikke en gang komme og takke for kampen til oss som synger dem gjennom hele kampen ... da........ har vi virkelig blitt så komersielle da... Tid til dans med sponsorer og alle andre reklame ting det hat vi men å takke til dem som synger og trår til når det er dugnader og annet nei det har vi ikke... Fortsetter dette slik da tror jeg snar blir det kun DOBBELDEKKERE på tur til bortekamper.... 

Håper bare en eller annen journalist tar det opp i FB


Jeg må aller først få lov til å takke deg, Klokan, for en helt utrolig innsats. Det supporterskapet du framviser er jaggu til etterfølgelse for mange. Og jaggu klarte du å få det til å bli gøy å tape og være sjanseløse de siste 15 minuttene!

Men... Jeg tror guttane var utrolig skuffa over sin egen innsats, og jeg er enig i at det er litt dårlig at de ikke tok turen bort til plankehaugen, men jeg trur jeg forstår det, sjøl om jeg ikke liker det. Jeg gikk sjøl ganske kjapt etter kampen pga skuffelsen osv, og var egentlig ikke så fryktelig interessert i å få takk for sangen, for å si det sånn.

Jeg trur vi må huske på at vi gjør dette mye for egen del! Og vi må være realistiske og se at vår rolle er liten, og forholdsvis ubetydelig.

I en sånn sårbar stund tilgir jeg guttane for at de ikke var borte hos plankehaugen...

Ellers kan jeg fortelle at det var ett tilfelle av kasting av brusbeger, og to tilfeller av spytting mot motstander. Idioter!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340