Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 apr 06, 01:43
[quote=MegSelv][quote]Jeg skriver akkurat det som passer meg. Forresten så har jeg ikke rakket ned på dere i det siste i det hele tatt. 
Men å holde på med MSN-språk her inne er høl i hue. 
Og komme med feilopplysninger ?? Hva mener du med det ?? Jeg skriver jo bare åssen jeg oppfatter spillets gang. Er det gæernt det også nå. 

NB, jeg har et nytt lag nå. Så ikke hugg av meg hue før jeg har gjort noe galt igjen, please.[/quote]


Så la da andre skrive akkurat som det passer dem da, snakk om dobbeltmoral.. herregud mann!!!

Ja du komme jo med opplysninger som ikke stemmer, som at det er i ballfordeling man får trent flest spillere, og mye annet som ikke stemmer. Og det er villedende for de som leser. Dine tolkninger er ikke nok, dette spillet bygger på bedre algoritmer enn dine synsinger og vage antagelser.

Lykke til med nytt lag, prøv å ha kun 1 lag denne gangen da, uten å kjøpe spillere fra det ene til det andre laget..[/quote]

Bare for å få retta opp i det siste du skriver. Jeg hadde ikke 2 lag. Det var en kamerat av meg som ikke gadd lenger. Og da spurte jeg han om han kunne kjøpe noen dårlige spillere fra meg med høy overgangssum, og det ble det reagert på. Så vi mista hvert våres lag. Så jeg har ikke tenkt å gjøre den bommerten der om igjen nei.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340