Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 19 apr 06, 16:40
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Arrangøren vil henvise synlige bortesupportere til Felt H, selv om de har kjøpt billetter på sittetribunen eller på andre felt.

Merkelig at ikke de har samme praksis på Fredrikstad stadion når Kamma er i Fredrikstad. Ifjor satt det en tulling fra Hamar, han var sikkert 50 år rett bak meg, han skrek kamma kamma kamma hele kampen og var helt rabiat, måtte jo be han høfelig om å holde kjeft, dette var en voksen man som satt og provoserte folk rundt seg bevist. 

Eller skjer det på andre kamper at borte supportere sitter på hovedttribunen. Gjør meg ikke noe så lenge folk oppfører seg, men når det forekommer drittslengning og hoveringer over egen skåring kan jo dette iværste fall ende i slåssing. 

Dette gjelder felt A nedre på hovedsitta.


Hm... Da blir det trangt der. Det var utsolgt på bortesupporter-feltet da jeg kjøpte billett over nettet i påska...


Det er vel pga. at Aristokraten har fått alle billettene til felt H (bortesupporter billetter).
Når jeg kjøpte billetter hos Aristokraten for et par timer siden fikk jeg ihvertfall billetter på felt H.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340