Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 11 apr 06, 08:47
Synes det var kjempematch både av Tarik og Toth, spesielt Toth imponerte meg med evne til å holde en spiller bak seg inne i feltet.  Og Tarik tør å utfordre backen sin og lyktes med det.   Det var kun en god Oppdahl som holde Brann inne første del av 1 omgang og det burde stått 2-0.  Kvisvik derimot var ikke på høyden igår, men for han er dette uansett en spesiell kamp hver gang.  Brenne, meget bra.  Jobber hardt hele veien.  Piroja - stor.  Bertelsen var veldig klønete på straffa, men Shaaban fikk vist seg frem både her og ved et par andre anledninger.

Synes alt i alt FFK åpner veldig bra med endel fine kombinasjoner.  Etterhvert tar Brann over i en periode hvor jeg synes FFK gjør mye småfeil, spesielt i oppspillet hvor Brann gang på gang snapper ballen.  Bora gjør også noen småfeil på dette føret etterhvert når han fører ball i en presset situasjon. 

Det var selvfølgelig ikke rødt kort, ikke til Bertelsen og heller ikke til Piroja selv om dommeren sa så (han dømte forøvrig meget bra).  Men hvis dommeren står på sitt om at Piroja skulle hatt det røde så kan nok straffen mot Bertelsen bli stående ellers får FFK en fordel.  Men dette er feil dommeren bør ta selv.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
My best advice to anyone who wants to raise a happy, mentally healthy child is:
Keep him or her as far away from a church as you can. (FZ)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340