Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 11 apr 06, 01:11
Opprinnelig postet av Husgutt
noen dager vil bare ikke sjansene inn . men fortvil ikke.. de kommer.. toth imponerte meg stort i 1 omgang idag.. veldig bra oppspillspunkt og sterk med mann i rygg..


jeg mener vi har bra nok spisser og vil heller ha ny høyreback...


En spiss måles kun i antall scorede mål, og da har vi pr i dag ikke bra nok spisser dessverre.

Er ellers enig i at både Toth og Tarik gjorde en god kamp i dag, helt frem til avslutningene. Toth overrasket positivt med sine gode løp og bevegelser. Han var sterk i duellene og flink til å komme i gode posisjoner. Men målene mangler dessverre. Håper dette også kommer, før vi taper for mange poeng på brente målsjanser. Skulle gjerne sett en skikkelig måljeger i FFK. Det er viktig å ha en matchvinner i begge endene av banen. Men hvis både Toth og Tarik fortsetter den positive utviklinga, kommer forhåpentligvis målene etterhvert også. Hvis da også West, Wiig og Hoås melder seg på, kan det bli bra. Men vi må begynne å sette sjansene, og det må vi gjøre allerede i neste kamp mot Viking.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340