Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 mar 06, 12:28
Opprinnelig postet av Vidar
Fascinerende er det iallefall hvordan du så raskt utnevner meg til representantiv for alle som skriver her på forumet. Trodde og tror ikke det er tilfelle. Men det er min mening at det er en stor fordel for FFK å få luftet Drillo ut av systemet og tror ikke det kan skje ved å holde kjeft.


Hårsår?   

Jeg har ikke utnevnt deg til noe som helst. Jeg fastslo et faktum, som, uansett hvem som deltar i tråden, er følgende:

Svært mange (aller fleste?) av trådene ender opp med en Drillo-diskusjon. 

Selvsagt er det fint å få "luftet Drillo ut av systemet". Men jeg mener det er en balansegang mellom lufting og endeløs sutring. I tillegg er mye av "luftingen" basert på halvsannheter og direkte bullshit - som desverre er en del av gamet når vi har med følelsesmessige ting å gjøre.

Uansett - jeg legger denne delen av diskusjonen død for nå. Gleder meg til å se Hoås gjøre med en ert det Zlatan kan gjøre med en appelsin.

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340