Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 09 mar 06, 11:13
Opprinnelig postet av tomroar
I denne saken er jeg enig med ledelsen, man kan ikke drive en toppklubb med knapper og glansbilder, pengene må inn på en eller annen måte.    .
De som har dårlig råd må ta til takke med ståplass.

Hovedtribunene er stor sett utsolgt og da er det greit, hadde de ikke vært ville de differensiert prisene og satt de ned på de dårligste seksjonene.  Slik fungerer tilbud og etterspørsel. Man kan gjerne være uenig , og fikk dere rett ville vi kanskje hatt en 1. div  klubb isteden for eliteserie.
Det er ingen menneske rett å kunne se alle kampene i eliteserien fra de beste plassene.

bare se over til England, der er plassene sikkert 5-10 ganger så dyre i topppserien.

På ny stadion syntes jeg de skal ta enda bedre betalt for de beste plassene, gjerne med en godbit på tilgang til restaurant delen før kamp og i pausen.

I år har jeg to sesong kort , syntes det er en fin måte å støtte klubben på.



Er enig i at det ikke er noen "menneskerett" å se fotball fra de beste plassene, men mye av kritikken går på følgende:

1. Sesongkort er dyrere enn å kjøpe enkeltbilletter til samtlige kamper
2. Pris vs produkt står ikke i stil

Hvis man ser på antall solgte seseongkort ligger vi et godt stykke nede på lista sammenliknet med andre klubber og SÆRLIG med tanke på den "voldsomme" fotballinteressen som er i Fredrikstad. Vi burde jo ha solgt mange flere!!! Potensialet er jo her, det vet vi. Så jeg konkluderer med at prisene er for høye og at vi lett kunne ha solgt flere hvis prisene er "riktige". 

PS! En god selger (som man nå kanskje har fått tak i), ville ikke hatt noe problem med å dra inn den ekstra millionen i sponsorinntekter for å veie opp for en mer "normal" pris på billetter/sesongkort.

PSS! Det er helt noe annet å kreve godt betalt når man spiller på et splitte nytt stadion, med de fasilitetene som finnes der. Betalingsvilligheten kommer nok til å bli høyere da....

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340