Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 06 mar 06, 17:22
Opprinnelig postet av Costanza
FFK-ledelsen befinner seg vel også i Spania for tiden. Selvfølgelig kan de likevel klare å legge inn et bud, men jeg tror faktisk ikke de bryr seg så veldig. Det er andre posisjoner enn midtstopperplass som bør bli - og helt sikkert blir - prioritert om FFK skal foresterke ytterligere før årets sesong.


Joda, deler av FFK ledelsen befinner seg i Spania, men dersom FFK er interesert i Martinsen så har nok Hvidtsten vært på telefon med Vidar tenker jeg. Hvidtsten hadde det meste av kommunikasjonen med Myhre før han kom på gjesteopptreden sin. Så en del telefoner og vips så kan Vidar M ha fått tilbud, men sannsynligvis vil ikke FFK betale 3 mill for han nå, de var jo ikke interesert i å legge inn et så høyt bud for han sent i høst eller i vinter ihvertfall. Det er nok ikke noe nytt for ffk at han har en 3 mill. klausul. Men det kan være at de åpner pungen når de ser at andre kan være villige til å betale. Mulig FFK regnet med å kunne få VM billigere i sommerpausen eller etter sesongen. Kritisk er det jo ikke med midtstoppere så det senarioet kunne vært gunstig. Nå som det ikke går synes jeg FFK bør legge 3 mill på bordet for å sikre seg østfolds største stoppertalent.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340